Campagne-uitingen


Radiocommercials

Vanaf 18 januari t/m 14 februari waren de radiocommercials te horen op Radio 538 en Sublime FM. Ze worden aan het eind van de zomer opnieuw uitgezonden. De vier spots sluiten aan op de thema's van de ontmoetingen: Waardevol opvoeden, Zelfbewust zijn, Investeren in je relatie en Leven met verlies.

Beluister hieronder de spots:

Commercial opvoeden  Zelfbewust  Commercial relatie  Commercial verlies

Online reclame & social media

Gedurende het hele jaar plaatsen we banners in online magazines en digitale nieuwsbrieven. Facebook, Twitter en Instagram worden actief ingezet met relevante content. Zoals onderstaand filmpje dat in Den Bosch werd opgenomen:

Op Instagram delen we beelden die verwonderen en inspireren:

Instagram

ApPost

Ondersteunend aan de online communicatie wordt de app ApPost ingezet. De app biedt de mogelijkheid om levensvragen in combinatie met een foto te delen. De mooiste foto’s verschijnen op vindhetantwoordinjezelf.nl. Download de app in de App Store of Google Play.

Driehoeksborden

In de gemeenten waar themaontmoetingen plaatsvinden, staan driehoeksborden die deze samenkomsten aankondigen.

Driehoeksbord

Reverse graffiti

Met gesjabloneerde levensvragen op straten, maken we mensen attent op de themaontmoetingen via de site vindhetantwoordinjezelf.nl. NB Reverse graffiti is een milieuvriendelijke techniek. De straat wordt voor een deel schoongespoten met water onder hoge druk.

Reversed graffiti


Om van deze functionaliteit gebruik te kunnen maken dient uw browser cookies te accepteren